Ραγάδες -7 τρόποι να κάνεις τις ραγάδες αόρατες

Ένα από τα προβλήματα που απασχολεί πολύ όλες μας είναι οι ενοχλητικές ραγάδες. O λόγος είναι πως οι περισσότερες, αν όχι όλες, έχουμε ραγάδες στο σώμα μας. Σε στρατηγικά σημεία όπως οι γλουτοί, το εσωτερικό των μηρών και τον μπράτσων αλλά και στο στήθος. Βρίσκονται εκεί συνεχώς και μας χαλάνε την διάθεση. Και παρόλο που επιστήμη λέει πως τελικά δεν μπορείς να απαλλαγείς από αυτές μια για πάντα, υπάρχουν τρόποι να προλάβεις τον σχηματισμό τους αλλά και να μειώσεις την ένταση τους, να τις απαλύνεις.

Η δημιουργία τους θα ξέρεις ήδη πως οφείλεται στις αυξομοιώσεις του βάρους, μετά από δίαιτα και την εγκυμοσύνη. Καθώς λοιπόν το δέρμα τεντώνεται πολύ γρήγορα, χάνει την ελαστικότητα του και δυσκολεύεται να επανέλθει. Έτσι δημιουργούνται οι χαρακτηριστικές βαθιές γραμμές και σημάδια, αφού το κολλαγόνο δεν σχηματίζεται όπως πριν. Θα έχεις ακούσει κι εσύ να τις αποκαλούν ραβδώσεις. Kαι στην πραγματικότητα είναι αυτό ακριβώς. Ουλές και σημάδια, μόνιμες μοριακές αλλαγές το δέρμα που δεν επανέρχονται. Όλες έχουμε και δεν χρειάζεται να ντρέπεσαι για κανέναν λόγο.

Σημασία έχει να αγκαλιάζουμε τις ατέλειες μας και να νιώθουμε καλά με αυτές. Αν όμως θες οπωσδήποτε να «κρύψεις» αυτά τα σημάδια και να βελτιώσεις την εμφάνιση τους, είμαστε εδώ για να σου μάθουμε όλους τους τρόπους.

Χρησιμοποίησε βιταμίνη Ε (την βρίσκουμε εύκολα στα φαρμακεία σε κάψουλες) και εφάρμοσε στην πάσχουσα περιοχή, για να βοηθήσεις να επιταχυνθεί η διαδικασία επούλωσης του ιστού με τις ουλές. Κάνε αυτή τη διαδικασία κάθε μέρα, μετά από ένα ντους, για να μεγιστοποιηθεί το αποτέλεσμα.

Αυτοί είναι οι 5 πιο αποτελεσματικοί τρόποι να αντιμετωπίσεις τις ραγάδες:

1. Ρετινοειδή με συνταγή γιατρού

Έχει αποδειχτεί πως η χρήση παραγώγων βιταμίνης Α διεγείρει την παραγωγή κολλαγόνου και συμβάλει στην μείωση της εμφάνισης τους. Προσοχή δεν είναι κατάλληλα για εγκύους. Οι βιταμίνες Α και Ε από τις τροφές είναι επίσης ευεργετικές ως προς τις ραγάδες, καθώς αναπλάθουν τα κύτταρα. Συν του ότι η βιταμίνη Ε βοηθά στην απορρόφηση της βιταμίνης C. Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C είναι τα καρότα, οι γλυκοπατάτες και τα βατόμουρα, ενώ πλούσιες πηγές βιταμινών Α και Ε είναι τα γαλακτοκομικά προϊόντα, το αβοκάντο και οι ηλιόσποροι.


2. Μία πλούσια λοσιόν

Απλώστε μια πλούσια ενυδατική κρέμα με βάση το πετρέλαιο σχηματίζει προστατευτική μεμβράνη πάνω και βοηθάει το δέρμα να αποκατασταθεί.


3. Κλασματικά λέιζερ

Τρεις έως πέντε θεραπείες κατά τη διάρκεια τριών μηνών μπορούν να κάνουν τις νέες, κόκκινες ραγάδες σχεδόν αόρατες και να μειώσουν την εμφάνιση των παλαιότερων έως και 50 τοις εκατό.

4.Τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες

Τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες μπορούν να βελτιώσουν την ποιότητα του δέρματος σας. Σημαντική πρωτεϊνών είναι τα όσπρια, το κρέας, τα αυγά, η γαλοπούλα, ο τόνος και το στήθος κοτόπουλου.

Πίνε αρκετή ποσότητα νερού κατά τη διάρκεια της ημέρας. Περίπου το 90% του σώματός μας αποτελείται από νερό και το δέρμα μας χρειάζεται πολύ νερό για πολλές από τις λειτουργίες του. Για γυναίκες που είναι έγκυες, συνιστάται να πίνουν περισσότερο από 8 ποτήρια νερό κάθε μέρα.

5. Πολύ Νερό

Ο καφές, το τσάι και τα αλκοολούχα, έχουν την τάση να αφυδατώνουν το δέρμα κάνοντας το πιο ευάλωτο στις ραγάδες. Σε αντίθεση με το νερό που κρατά το δέρμα υγιές και ενυδατωμένο, καθιστώντας λιγότερο πιθανό να αναπτύξουν ραγάδες. Ενισχύσει την ελαστικότητα του δέρματος σας ενυδατώνοντας το συστηματικά. Καταναλώστε μέσα στην ημέρα 8-10 ποτήρια νερό. Έτσι θα κρατήσετε το δέρμα σας ελαστικό. Επιπλέον, θα διατηρήσετε σε φυσιολογικά επίπεδα την παραγωγή κολλαγόνου.


6. Μεσοθεραπεία με ραδιοσυχνότητα

Αυτές οι θεραπείες δημιουργούν μικροσκοπικές τρύπες στο δέρμα και ταυτόχρονα, ένα λέιζερ ραδιοσυχνοτήτων θερμαίνεται κάτω από το δέρμα για να σχηματίσει κολλαγόνο και να συσφίξει τις ραγάδες. Θα χρειαστείτε δύο έως πέντε θεραπείες και μπορείτε να περιμένετε βελτίωση έως 60%.


7. Self Tan

Κι όμως το self tanner μπορεί να σας βοηθήσει να τις καλύψετε. Αν το δέρμα σας είναι ανοιχτόχρωμο έως μέτριο,το self tanner μπορεί εύκολα και γρήγορα να καμουφλάρει αυτές τις λευκές γραμμές.